sobota, 14 maja 2011

Radosna jak Wiosna

w moim lekko,, podochodzonym,, już zyciu robiłem wiele rzeczy.Udało mi się nawet stworzyć; choć  to słowo na wyrost -dwa wiersze !Jeden dla kobiety a drugi o pragnieniach kobiety dojrzałej !Właśnie ten drugi zamieszczam w moim zaciszu dzisiaj !

Radosna jak wiosna

...kiedy pogubię wszystkie ścieżki i będę biegła na oślep ,szukając właściwej drogi TY nie czekaj tylko  wyjdź mi naprzeciw !
,,,kiedy moje ciało przeszyje dreszcz erotycznych uniesień i wszystko zawiruje pod stopami
Ty nie czekaj tylko wyjdź mi naprzeciw !
...kiedy opuszcza mnie ci których kochałam by pozakładać, swoje nowe gniazda
ty nie czekaj wyjdź mi naprzeciw !
...kiedy dopadnie mnie jesień życia i będę bała się lustra
Ty nie czekaj tylko wyjdź mi naprzeciw i spraw ,że znów będę radosna jak wiosna!

2 komentarze:

  1. ...nowy sezon Berti..i piekny poczatek,a napewno ciag dalszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no mi sie bardzo ten wierszyk podoba Berti...moze cos wiecej napiszesz?

    OdpowiedzUsuń