piątek, 12 maja 2017

Wszystko jest możliwe -musi się tylko chcieć !


 Ten znaczek po prawej to sprawca mojego tak długiego milczenia w moim kącie. Poświęcałem temu każdą wolna chwilę.Zanim zabrałem się za to rzuciłem wyzwanie informatykom od stron .W związku z tym, że postawiłem poprzeczkę dość wysoko pare poważnych agencji szybko zrezygnowało,bo oni chcą klepnąć szybko i z ,,matrycy" Mój zamysł był prosty i logiczny .
   Parzysz kawę siadasz na chwile przed laptopem oglądasz różne bzdety (portale społecznościowe ) itd Już wiesz kto z kim i dlaczego kawa się kończy więc myślisz ,,a luknę do Bertiego ,, co on tam znów wymyślił .Wchodzisz magicznym guzikiem po prawej wciskasz muzyczkę jak pedał gazu w wypasionym Porche i przenosisz w świat chłopca ,który miał swoje marzenie i ono własnie się  spełnia.
Ktoś powie no niezbyt wygórowane.Orka od świtu do nocy po to tylko ,żeby przypiąć swój żółty znaczek na jakiś czarnych skrzynkach .Tak to daje ogromne możliwości poznania ciekawych ludzi równie pozytywnie zakręconych jak ja, bo ja między ludźmi czuje się  jak ryba w wodzie ...


ps Podziękowania dla Piotra Mazika z  webdesign-studio który podjął wyzwanie .Wykazał się duża cierpliwością .Był o każdej porze dnia i nocy kiedy w mojej zakręconej głowie kotłowały się  coraz to nowsze  pomysły .Podziękowania również dla Marcina   z Grand Sound Team a prywatnie (mojego syna ) który wdraża mnie w meandry biznesu .No i mógłbym tak wymienić jak na gali OSCARÓW, ale na to jest za wcześnie .Dziękuję wszystkim którzy mnie wsparli .


7 komentarzy: