niedziela, 4 września 2016

Rozmowa z samym sobą czyli wewnętrzny monolog !

...kiedyś ktoś zapytał mnie wprost ?Po co prowadzisz tego bloga?Staram się  w życiu unikać  durnych odpowiedzi w stylu- cyt ,, bo tak ''To słynna konstrukcja logiczna , której  zadaniem jest ucinać wszelkie dyskusje i dywagacje na każdy temat .Dlatego pewnie jest mi ona taka obca .Mój rozmówca szukał i oczekiwał odpowiedzi na zadane pytanie .Tu teraz natychmiast jak na przesłuchaniu KGB .A że moje zamyślenie przeciągało się bo ja jak ten baca jak mam czas to -siedzi i myśli  a jak go ni moo to ino siedzi.Nie wydobywając z siebie ani słowa usłyszałem :
Przecież to  bez sensu !
To marnowanie czasu .Ani kasy z tego nie masz ani sławy .Pewnie zagląda tam garstka takich popierdoleńców jak ty .Rzucił z przekąsem .Znamy się od kołyski więc on czasem nie waha użyć słów ostrych pikantnych czy mówiąc dosłownie -popieprzonych .Nawet lubię ten stan kiedy mój oponent strzela na oślep z kapiszonów bo  potem następuje błoga cisza .Cisza która nabiera kształtu gry wstępnej . A jak każdy pewnie wie .Ta zaczyna się nie z chwilą kiedy gaśnie światło a kiedy dwoje sobie bliskich ludzi zaczyna rozmawiać o seksie .
Nie nie stop ! Zagalopowałem się jak każdy facet !

...mój blog to forma szukania odpowiedzi na wiele pytań, które same w sobie rodzą następne .Czy w życiu liczy się tylko kasa ?.Czy jeśli robisz coś w życiu z pasja to ten materialny wymiar  ma znaczenie ?Czy jeśli robisz coś dla małej garstki zaprzyjażnionych osób nie licząc na splendor i sławę  jest mniej wartościowe niż spektakularne akcje ratowania wielorybów  uwiezionych na płyciżnie ?

  W życiu nie tylko liczą się judaszowe srebrniki .W chwili choroby załamania staja się miałkie,powierzchowne nijakie .Twoim wsparciem staja się wtedy ludzie.I jak to życie w całej jego przewrotności ma w zwyczaju ! Zostawia Ci ich małą wspomnianą  garstkę.
To właśnie dla nich to robię !Poświęcam swój czas i swoje myśli przez  lekko uchylone drzwi mojego ,,zacisza ,, O którym czasem ktoś powie że jest miejscem magicznym ,przytulnym i bezpiecznym !

Czy warto ? Myślę że tak ! Chociażby dla tych paru ciepłych słów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz