niedziela, 9 października 2016

Powiew pokusy !

...no i zackniło się za papieroskiem .Jakiś ckliwy film na którym facet nie powinien płakać a który miał być tylko tłem do robienia porządków w garach i papierach .Jakaś słodka wiśnia w czekoladzie popijana aromatyczną kawa .Do tego zastawu paskudna angielska pogoda za oknem i mała szklaneczka ulubionej whisky .To wszystko jak kumulacja w totku sprawiło , że przez głowę  przebiegła myśl ja błyskawica .ale by sobie człowiek zapalił .Trwało to tyle ile wypalenie jednego papierosa czyli parę minut .Na szczęście  odpusciło i gdzieś pobiegło z wiatrem szukać innego frajera którego bedzie można  złamać. Słowa mocne ,bo jeśli kiedyś legnę w gruzach to ja będę tym złamasem  .

...są postępy .Nabrałem dystansu do uzależnienia .Dzisiaj starałem  sobie przypomnieć  moje dzieciństwo .Poszukać  tam coś co sprawiło ,ze ludzie tak bezwiednie idą jak bydło na rzeż przez całe  życie z papierosem w ustach .Wyszperałem ciekawa rzecz o której już wszyscy zapomnieli .Dzisiaj na paczkach umieszczane są napisy o szkodliwości i skutkach palenia .Kiedyś była wszechobecna reklama wyrobów tytoniowych we wszystkich kolorowych czasopismach .
Dla mniej wtajemniczonych muszę tu napisać ,że  istniał taki  świat w którym nie było internetu .Żeby nie być gołosłownym umieszczę poniżej parę fotek z kampanii reklamowych. Z bardzo dawnych czasów .Moja pamięć tak daleko nie sięga , ale doskonale pamiętam tych wszystkich  macho w kowbojkach ,kapeluszu i malborasem. To był nieodłączny atrybut   męskosci  .  Tyle słów warto posłużyć się obrazem .

Na koniec jak to wyglada po latach !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz