sobota, 17 grudnia 2016

W starym kufrze !

...moja dobra znajoma kiedyś powiedziała ,że ten blog jest ja stary kufer ze skarbami .Dzisiaj sobota  jestem trochę luźniejszy, wiec i temat będzie z gatunków raczej lekkich .Od lat mam zamiłowanie do archiwaliów rodzinnych .Nigdy nie wyrzucałem starych zdjęć negatywów czy kaset   vhs .Przy okazji kolejnych remontów przekładane , gdzieś w miejsca do których rzadko się zagląda . Przyszedł jednak czas aby się do nich dobrać .Nie ukrywam sprawia mi to niesamowitą frajdę .Mało tego dzięki internetowi uda się to zachować dla  dalszych  pokoleń. Na wypadek , gdyby np. jedno z moich przyszłych wnucząt chciało sobie odpowiedzieć kiedyś na przykładowe pytanie cyt,, .Kurde dlaczego ja jestem taka zakręcona .Czy jeśli to będzie chłopiec to zakręcony .Odkrywając skrywane przez lata tajemnice dziadka tu odnajdziecie część odpowiedzi   . Stare fotografie niech będą wehikułem czasu  .Szerokiej drogi w poszukiwaniach !

  Cofnijmy się do prehistorycznych czasów .Nie będzie to epoka Peolitu i Neolitu ,ale gdzieś w tych obszarach,Rzecz jasna   chodzi o moje dzieciństwo !
 Moje pierwsze dwie  fotografia to gdzieś z okresu , kiedy ciągnąłem żelazko za sznur po podłodze  mówiąc pod nosem brum . brum , lub jak kto woli wchodziłem pod szafę  na stojąco .Interpretacja do wyboru ! Pokryte kurzem zapomniane na lata ale dzisiaj daje im drugie życie .Zeskanowane i poprawione na tyle ile dzisiaj dają możliwości techniczne . Zamieszczam fotki  a  do dna kufra daleko .Fascynujące !
Mały Bercik 
...z rodzeństwem: Arturem i Elzbietą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz