czwartek, 15 grudnia 2016

Biało -czerwona !

...dzisiaj dla równowagi psychicznej i komfortu tych którzy mnie odwiedzają postanowiłem ,że będzie optymistycznie .Szukając ilustracji do moich myśli w ręce wpadł mi taki obrazek .
Prawda że ładnie wyrażone nasze barwy narodowe ?

 Dzisiaj idę w paszczę lwa czyli urząd miasta, bo właśnie ważność mojego ID skończyła się pare miesięcy temu.Nie ukrywam że zależy mi na czasie, bo naładowany jestem energią jak reaktor atomowy .Wszystko oczywiście załatwione jak należy z życzliwością .Były obawy bo wchodząc do pokoju  byłem tam  na 15min przed zamknięciem.Kątem oka spostrzegłem, że dwie panie ładują już swoje pomadki do torebek. Za biurkiem pozostała pani która pamięta czasy kiedy to na koniec dnia ładowało się nie kosmetyki a : podwawelską czy inne suweniry otrzymane od petentów  .Były to dowody wdzięczności albo zachęty gdy trzeba było cos przyspieszyć ja w moim przypadku .  Moja pani była bardzo wyrozumiała fachowa i podeszła do mnie bardzo życzliwie , oby tak dalej .

 Potem wizyta u  pani  stomatolog .Tu akurat żadnych zaskoczeń.Znamy się od lat i zawsze jest podobnie . Miło ,sympatycznie i fachowo.Zresztą ta specyficzna znajomość , która obala mit o strachu facetów przed stomatologami !

  Na koniec dnia idąc tropem Magdy Gessler trafiam do jednej w wielu rzeszowskich restauracji Pod  Gołąbkiem  .Tu prawdziwa uczta z pospolitych dań czyli żurek i pierogi ale podana w wersji iście królewskiej .  Może jadło  niezbyt wyszukane ale gdy po tylu latach  wraca się w swoje strony smakuje jak  prawdziwe delicje ! Zresztą dałem temu wyraz prosząc o specjalne podziękowania dla kuchni .Kurcze fantastyczny dzień ! .Życzliwość przeplatana uśmiechami ,uprzejmościami miłą atmosferą  .

                                  małe....

 p.s
 ...zamieszczając  ilustracje staram  się  aby  nigdy  nie były  przypadkowe !
Ta dzisiejsza  jest niesamowita .
Są tacy którzy mówią o  Polsce , ze jest podzielona .Może należny inaczej postrzegać nasz kraj . Uczyć  się tolerancji i poszanowania dla innych !Mówiąc wprost .

                                               Żyj i daj żyć innym !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz