sobota, 28 lipca 2012

W czepku urodzony !


…czasem słyszę takie stwierdzeni że ktoś urodził się w czepku.Wczoraj rozmawiałem z kolegą  ,który po wizycie na scanie poznał płeć swojego potomka.Stad tez pewnie moje mesli !Przyjdzie na świat kolejny strażak,policjant czy pilot myśliwca!
Pewnie płeć piękniejsza będzie się na mnie boczyć po tym co napisze ale ,,raz kozie śmierć,,
Wydaje mi się ,ze teoria urodzonych w czepku dotyczy tylko facetów.Zapytacie dlaczego ?
Jest przynajmniej ze sto powodów potwierdzających moja tezę ,ale ja ograniczę się do kilku podstawowych.
Pierwsza rzecz jak mi się narzuca to to ,że pilot od telewizora należy do ciebie/a kto ma pilota ten ma władzę!Druga to rzecz prozaiczna aczkolwiek ważna -możesz w każdym miejscu na tym globie jeść publicznie banana ,bez jakichkolwiek skojarzeń osób trzecich!
Gdy na imprezie zdarzy się kolo np w takiej samej koszulce, to być może znalazłeś kumpla na całe życie,co w wersji żeńskiej równa się z wybuchem Etny.
Twoje rachunki za telefon są o jakieś 80% niższe, bo rozmowy telefoniczne załatwiasz w ciągu 30 sekund.
No i na koniec sfera duchowa ,mało tego seksualna-przez 90 % czasu, którego nie przesypiasz, myślisz o seksie i nigdy z tego powodu nie boli cie głowa.
Odnośnie głowy -nawet jak twoje skronie lekko przyprószy siwizna to w mniemaniu kobiet wzmacnia to twój charakter budujac wizerunek faceta odpowiedzialnego .
Jednym słowem żyć nie umierać a jeśli jesteś facetem to masz tą pewność ,że urodziłeś się w czepku.I niech nikt ci nie wmawia ,że Kopernik była kobietą !!!
berti

1 komentarz: