czwartek, 2 lutego 2012

Kocia prawda !


 ...kocia prawda czyli mit o poprzednim wcieleniu .Z niejednych ust słyszałem ,ze kot  zawsze spada na cztery łapy i wychodzi w ten sposób z niejednej opresji bez szwanku.
Jest też spora grupa ludzi, którzy coś majaczą o poprzednim wcieleniu . Pomyślałem więc aby połączyć te dwa watki .Nie bardzo wiem jak jest z kobietami ale , co do facetów to jestem przekonany ,ze każdy facet jeśli już , kiedyś żył- to na pewno był kotem . No bo powiedzcie mi skąd się to bierze .Tyle związków się rozpada , każde  idzie swoja drogą .Kobieta boryka się z wychowaniem potomstwa i przez bardzo długi okres liże rany a on jak zawsze spada na cztery łapy.Ktoś go zawsze przygarnie ,bo dosyć szybko znajduje pocieszenie!.Gdzieś nawet kiedyś przeczytałem , że :Mężczyzna jest jak kot-
przychodzi żeby go pogłaskać nakarmić  i .. znika.  Chyba coś w tym jest .
Na potwierdzenie tej tezy na wstępie zamieściłem fotkę takiego jegomościa.
Tu nasuwa się pytanie -kim w takim razie była kobieta ? 















1 komentarz:

  1. Dobre porownanie..co do kobiety, to najbardziej mi pasuje Krokodyl,..ma silnie rozwiniety instynkt macierzynski,.zawsze niebezpieczny dla otoczenia..

    OdpowiedzUsuń