sobota, 10 grudnia 2016

Czas wracać !

   Wiele wzruszeń .Ostatnie podziękowania ostatnie spotkania i ostatnie pakowanie walizki .Moja tułaczka emigracyjna własnie się kończy .Ktoś kto nie zaznał smaku emigracyjnego chleba nigdy nie będzie wiedział jak on naprawdę smakuje  .Jakim  kosztem się go zdobywa i ile kosztuje wyrzeczeń .Kosztem swoich bliskich .Utraconych chwil , które już nigdy nie wrócą bo wskazówek  zegara czas nigdy nie cofnie .Z dala o rodzinnego domu miasta w którym się zna każdy kąt .

  Pomimo tych niedogodności człowiek otwiera się na świat a ten wychodzi mu naprzeciw .Przez to ma okazje poznać inna kulturę i co najważniejsze ludzi . Nawiązać fantastyczne więzi nie tylko z tubylcami ale również ze swoimi pobratymcami bo również tym skutkuje kiedyś podjęta decyzja o wyjeździe do innego kraju .Jak już pisałem wcześniej na mojej drodze stanęli ludzie wyjątkowi .I własnie w tych ostatnich godz wspominam sobie o nich i grzeje się w ich cieple .Bede wspominał Was bardzo miło i pamiętajcie !Cząstka mnie zostaje w was .Jakaś mała kruszyna tak maleńka jak ziarenko piasku .Z pośród paru zaprzyjaźnionych osób na szczególne podziękowanie zasługuje Ela .Ta mała drobna kobietka pokazała mi czym jest życie i jak należny o niego walczyć .W momencie gdy lekarz wydaje na ciebie wyrok śmierci.Była to chyba najważniejsza lekcja w moim życiu I gdyby nie moja tułaczka nigdy bym jej nie otrzymał .Pisze o tym w formie przeszłej bo walka zakończyła się sukcesem .  To pozwala mi również spokojnie spakować walizkę i wrócić do domu gdzie pewnie mróz siarczysty niedługo malował będzie drzewa  , ale o tym następnym razem

ps
Dzieki >Ptyś>Kaśka J>Rafał z rodzina .Darek z rodzinką


W podziękowaniu > Pół jaskółki ,bo na tyle pozwolił mi czas !

1 komentarz:

  1. Cześć Robert.Nie powiem żebym Ci nie zazdrościł powrotu do Naszej Ojczyzny.Zyczymy Ci wszystkiego dobrego w rodzinnym Rzeszowie.Powodzenia.Pozdrawiamy.Michal z Rodzinką

    OdpowiedzUsuń