niedziela, 30 października 2016

Bilans !


     Pomału nadchodzi czas aby dać sobie i innym spokój  z tym paleniem ,cała ta walką i postawić  kropkę nad i.Mieć  i żyć z tą świadomością, że mam to już  poza sobą .Myślę że jeśli kiedyś przyjdzie mi wypełnić jakąś ankietę w której będzie pytanie o status w sprawie palenia .Na trzy możliwe odpowiedzi : palący ,niepalący i nie dotyczy , będę mógł wybrać trzeci wariant.Czasem jak czytam te określenia na innym polu uzależnień czuję się lekko zagubiony .Abstynent a innym razem trzeźwy abstynent ,świadomy abstynent .Takie coś po trochu niby nie do końcą ,nie dopięte na ostatni guzik .Być może się mylę ale ja jednak jestem z tych którzy w odróżnieniu od jednego z prominentnych polityków  obstają za tym , że  jednak czarne jest  czarnym a białe białym.

Wiadoma rzeczą jest że jeśli robi się taki zamykający bilans warto wspomnieć o zyskach i stratach wynikłych w czasie tego procesu .O względach finansowych nie będę pisał bo dla jednego milion to dużo a dla innego nic wielkiego .Szkoda wiec drażnić biedaków i obrażać milionerów .To co mogę napisać to to że mój bilans jest in plus pod każdym względem  .To co cieszy niezmiernie to odzyskana wolność i to ,że moim śladem poszli inni.Pozdrawiam przy tej okazji Rafała i moja przyjaciółkę, która obecnie toczy zacięty boj pod Londynem .Przy tej okazji pozdrawiam też niepaluchów z jedynego miejsca w sieci , którzy nie są jakoś specjalnie  rozmowni ale są . Jak tarakotowa armia w grobowcu pierwszego chińskiego cesarza Qin Shi .Zwarci gotowi i trochę uśpieni .Trochę szkoda bo własnie w nich czyli  tych ludzi którzy wygrali  z samym sobą drzemie niesamowity potencjał , który mógłby być wsparciem dla słabszych i na początku tej  drogi .Ostatnio portal przechodził prace konserwatorskie i z tego co wiem jest opłacony do 23 grudnia tego roku !Oby nie stało się tak , że ostatni zgasi światło !Ostatnio pytałem Chucka Norrisa a to człowiek , który jako pierwszy przeczytał cały internet i podobno nie ma drugiego takiego miejsca gdzie skupia się tylu ludzi którzy wygrali  walkę z nikotyną.Szkoda żeby to rozpierzchło się w czeluści interneta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz